سیاست حفظ حریم خصوصی

سیاست حفظ حریم خصوصی

• عضویت در سیستم رایگان است.
• عضویت در سیستم ، خریدها و سایر اقدامات شامل مطالعه و پذیرش شرایط عضویت و قوانین و مقررات است.
• کاربر مسئول ثبت اطلاعات نادرست است.
• کاربران باید در حفظ نام کاربری و رمز ورود خود کوشا باشند ، و در صورت فراموش کردن آنها می توانند با پشتیبانی سیستم تماس گرفته و درخواست رمز ورود جدید کنند.
• اطلاعات کاربری در این سیستم کاملاً محرمانه است و هر کاربر مسئولیت محافظت از نام کاربری و رمز عبور خود را دارد و هرگونه سو  استفاده از نام کاربری و رمز عبور وی و سایر کاربران ممنوع است.
• بررسی اطلاعات لازم از جمله نوع ، کیفیت ، کمیت ، تاریخ تولید و انقضا و به طور کلی اطلاعات قبل از خرید و مصرف محصول به عهده مشتری است.
• پس از خرید توسط کاربر ، ضمانت نامه و خدمات پس از فروش و هزینه پیک برای ارسال محصول به محل اعلام شده توسط خریدار ، به توافق خریدار و فروشنده بستگی دارد.
• خریدار باید پس از دریافت کالا و خدمات پرداخت کند و خریدار مسئول پرداخت قبل از دریافت کالا و خدمات است.
• هرگونه تبانی و تحمیل شرایط توسط خریدار یا فروشنده که موجب کاهش عرضه یا کاهش کیفیت یا تغییر قیمت محصولات و خدمات شود ، ممنوع است.
• مسئولیت کیفیت ، قیمت ، محتوا ، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش به عهده فروشنده است.
• هرگونه سو mis استفاده از اطلاعات ، متون و عکسهای این سیستم پیگرد قانونی دارد.
• محتوای منتشر شده توسط کاربران در سیستم به عهده آنهاست و هر محتوایی که حقوق کاربران را نقض کند حذف می شود
• در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، کاربران می توانند با ارسال پیام برای پشتیبانی از طریق چت یا ایمیل به آدرس info@market-yadak.com ، این موضوع را اعلام کنند.

کدام اطلاعات توسط ما جمع آوری می شوند

اطلاعات ممکن است توام با نصب و/یا استفاده شما از خدمات  (اطلاعات فنی و گزارش‌های سرور عمدتاً به این شیوه جمع‌آوری می‌شوند و در سرورهای ما نگهداری می‌شوند) در دسترس و اختیار  قرار گیرد، همچنین ب ممکن است اطلاعات را مستقیماً از شما دریافت کند (هنگام ایجاد حساب کاربری، ثبت نظر، تماس و مکاتبه با پشتیبانی و یا تکمیل هر فرم یا ورود اختیاری اطلاعات).

۱-۴- اطلاعاتی که با نصب و/یا استفاده از نرم‌افزار بازار جمع‌آوری می‌شوند

اطلاعات مربوط به استفاده از خدمات بازار و اطلاعات دستگاهی که نرم‌افزار بازار بر روی آن نصب شده‌ است همزمان با نصب نرم‌افزار بر روی دستگاه شما (بدون ایجاد حساب کاربری) جمع‌آوری می‌شوند. برخی از  این اطلاعات عبارتند از:

۱-۱-۴- نوع دستگاه، زبان و نوع سیستم عامل دستگاه شما،

۲-۱-۴- شناسه اندروید و شناسه تبلیغاتی اندروید ویژه دستگاه شما،

  • شناسه تبلیغاتی اندروید صرفاً به منظور تحلیل رفتار کاربر و نمایش تبلیغات یا پیشنهادات به صورت شخصی‌سازی‌شده، بدون اینکه به‌طور مستقیم به شخص حقیقی معین و مشخص مرتبط باشد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورت تغییر شناسه تبلیغاتی توسط کاربر، شناسه تبلیغاتی جدید به شناسه تبلیغاتی قبلی و اطلاعات مرتبط به آن، متصل نخواهد شد.

۳-۱-۴- جست‌وجوهای انجام شده و نتایج انتخاب‌شده،

۴-۱-۴- مدت و باز‌ه‌های استفاده شما از خدمات بازار،

۵-۱-۴- برنامه‌های نصب شده،

۶-۱-۴- اطلاعات فنی و گزارش‌های سرور شامل آدرس پروتکل اینترنت (IP)، نوع شبکه و نوع و نسخه مرورگر، اطلاعات مهم دستگاه هنگام وقفه‌ها (Crashes) شامل وضعیت روت بودن یا نبودن دستگاه، میزان کل رم و میزان فضای پر آن هنگام وقفه، روز و ساعت  رخدادها، خاموش یا روشن بودن شبکه بی‌سیم، خاموش یا روشن بودن شبکه دیتا، خاموش یا روشن بودن وضعیت رومینگ،

۷-۱-۴- ما ممکن است از کوکی‌ها (cookies) در جمع‌آوری اطلاعات استفاده کنیم. کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدید‌های شما و مناسب‌سازی آنها را فراهم می‌نماید. به عنوان مثال ما با استفاده از کوکی می‌توانیم محتوایی را به شما پیشنهاد بدهیم که متناسب با علاقه‌ها و ترجیحات شما باشد. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند، به این منظور می‌توانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید. (برای مثال، Internet Explorer، Google Chrome، Mozilla Firefox و Apple Safari)

۲-۴- اطلاعاتی که بعد از ایجاد حساب کاربری در اختیار  قرار می‌گیرد

اطلاعاتی که توسط ب (بعد از ایجاد حساب کاربری) جمع‌آوری می‌شوند شامل موارد ذیل است:

۱-۲-۴- اطلاعاتی که برای ایجاد حساب کاربری در نرم‌افزار بازار ضروری است شامل شماره تلفن همراه، آدرس ایمیل و رمز عبور (به صورت رمز‌گذاری‌شده) یا سایر اطلاعاتی که شما در اختیار ب قرار می‌دهید،

۳-۲-۴- سوابق کلیه خریدها

 امنیت اطلاعات شخصی

۱-۷- یکی از اولویت‌های اصلی بازار محافظت از اطلاعات حساب کاربران و جلوگیری از دسترسی‌های غیرمجاز به این اطلاعات است. بر همین اساس:

۱-۱-۷- بسیاری از خدمات بازار با SSL‌ رمزگذاری شده‌اند،

۲-۱-۷- برای هر بار ورود به حساب کاربری در بازار از رمز عبور یک‌بار مصرف (OTP) استفاده می‌شود که تنها با دسترسی به آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراهی که از طریق آن در مارکت یدک، حساب کاربری خود را ایجاد کرده‌اید امکان‌پذیر است،

۳-۱-۷- اطلاعات حساب یا کارت بانکی که در زمان پرداخت وارد می‌کنید، در درگاه بانکی وارد می‌شوند و به هیچ‌ عنوان در بازار دریافت و ذخیره نخواهند شد و از طریق درگاه بانکی مورد استفاده خواهند بود.

۲-۷- علی‌رغم تمام رویه‌های ایمنی که بازار مطابق با قانون به هنگام ارائه خدمات اتخاذ کرده است، متاسفانه تدابیر امنیتی را نمی‌توان به صورت صد در صدی تضمین نمود، بنابراین مقتضی است:

۱-۲-۷- از اطلاعات حساب کاربری خود محافظت کرده و آن‌ها را در اختیار اشخاص ثالث قرار ندهید،

۲-۲-۷- رمز عبوری را انتخاب نمایید که حتی‌الامکان برای دیگران غیر قابل حدس باشد،

۳-۲-۷- در صورت وقوع سرقت گوشی همراه و همچنین پیش از واگذاری آدرس ایمیل و شماره تلفنی که با آن حساب کاربری ایجاد کرده‌اید، موضوع را به بازار اطلاع دهید تا حساب کاربری شما تعلیق شده یا اطلاعات موجود در آن تغییر کند. در غیر این صورت و در موارد دسترسی اشخاص ثالث به رمز عبور شما، تمامی مسئولیت هرگونه استفاده یا سوءاستفاده از حساب کاربری شما به عهدۀ شخص شماست و بازار هیچ‌گونه مسئولیتی در این مورد ندارد.